16. Beogradski festival igre u znaku Emocija

Foto: Beogradski festival igre promo

Šesnaesto izdanje Beogradskog festivala igre koji će se održati od 22. marta do 12. aprila baviće se Emocijama. Publici će se predstaviti ukupno 16 kompanija baleta i savremene igre iz 11 zemalja, sa 20 koreografskih komada i 25 sola i dueta. Trupe stižu iz Grenobla, Liona, Antverpena, Rima, Barselone, Frankfurta, Štutgarta, Seula, Filadelfije, Tel Aviva, Montreala, Nanta, Haga i Johanesburga. Glavni program festivala odvijaće se u Beogradu, Novom Sadu i Vršcu.

Beogradski festival igre se razvija zahvaljujući podršci Ministarstva kulture Srbije, Grada Beograda, ambasada i kulturnih centara zemalja učesnica. Za afirmaciju umetničke igre i realizaciju programa u Vojvodini, značajna je dugogodišnja saradnja sa Pokrajinskim sekretarijatom za kulturu AP Vojvodine i Gradom Novim Sadom. Sedam godina zaredom, Beogradskifestival igre podržava Delegacija EU u Srbiji.

Glavni partner Beogradskog festivala igre je Vip mobile.

Pokrovitelji Beogradskog festivala igre su Erste Banka i Visa. Podršku festivalu pružio je i brend Nivea. Partner festivala je kompanija Nestlé Adriatic sa robnom markom NESCAFÉ. Tradicionalni prijatelji festivala su Fondacija Hemofarm, DDOR Novi Sad, Schweppes, HEINEKEN, Pardon Marbo Product, kompanija Belgrade Waterfront, Naftna industrija Srbije, Javno preduzeće Pošta Srbije, Vahali Production Services, Advokatska kancelarija Bojović Drašković Popović & Partners, Telegroup, dm drogerie markt, Maxi i drugi.

Program festivala možete pogledati putem linka: https://belgradedancefestival.com/program