Argentinski glumci Čino Darin i Lorenco Fero gosti 47. FEST-a

Gosti ovogodišnjeg FEST-a biće argentinski glumci Čino Darin i Lorenco Fero, zvezde filma Crni anđeo koji se premijerno prikazuje u nedelju 24. februara u 19:30 u Kombank dorani (bivši Dom sindikata), gde će se pokloniti publici nakon projekcije.

Čino Darin

Čino Darin je rođen u Buenos Ajresu  u Argentini 14. januara 1989, najmlađi je u porodici glumaca tri generacije.  Njegov otac Rikardo Darin jedan je od najpoznatijih argentinskih glumaca.  Čino je počeo profesionalnu karijeru 2010. u pozorištu i u televizijskim serijama  koje su ga učinile jednim od najpopularnijih argentinskih mladih glumaca. Njegova uloga u filmu Smrt u Buenos Ajresu donela mu je i prvu međunarodnu nagradu.  Posle uloge u mini seriji Historia de un clan (2015) Čino se seli u Evropu gde od tada snima preko 12 filmova i 4 televizijske serije. Tumačio je jednu od glavnih uloga u filmu Kraljica Španije (2018) uz Penelope Kruz. Snimao je serije za HBO, Canal 13, Antena 3.  Sada živi u Madridu, u Španiji.

Lorenco Fero

Lorenco Fero  rođen je u Buenos Ajresu  u Argentini 9. novembra 1998, uloga u filmu Crni Anđeo je debitantska. Sin je argentinskog glumca  Rafaela Fera. Studirao je pozorišnu glumu. Za ulogu u filmu Crni Anđeo osvojio je nagradu za najbolju mušku ulogu na Festivalu novog latinoameričkog filma u Havani, i Ibero-američku nagradu Cine Feliks u Meksiku, koja obuhvata kinematografiju Južne Amerike, Španije i Portugala.

Argentinsko-španski film Crni Anđeo (El Angel) u režiji Luisa Ortege, premijerno je prikazan u Kanu i govori o fizički veoma lepom serijskom ubici koji je trenutno poznat kao najduže zatočeni zatvorenik u argentinskom zatvoru. Producent filma je  Pedro Almodovar. Debitant Lorenco Fero našao se u ulozi okrutnog tinejdžera Karlosa, koji kreće na krvavu avanturu sa svojim najboljim prijateljem Ramonom koga tumači Čino Darin. Glumci ove krimi-drame proučavali su i oponašali američke filmove iz 1970-ih, kako bi dobili osećaj kako su se njihovi likovi kretali. Koristili su svoja tela da bi uhvatili atmosferu jedne  epohe. Argentina je u to vreme bila na ivici diktature, a društveno i političko okruženje u zemlji doživelo je ogromne promene. Ta pozadina, zajedno sa muzikom iz tog perioda, kostimima i automobilima, kreira jedan pravi stilizovan film.