Kino Pleme predstavlja Live Soundtrack #45: Liminalnost glasa

Petak, 26. april od 20h u Centru za kulturnu dekontaminaciju

Foto: Promo

Po prvi put u okviru Kino Pleme / Live Soundtrack-a najavljene su “dimenzije dijaloga” na temu vokalnog eksperimenta i improvizacije.

“Fokusiramo se na odnos glas-mašina (ili drugi instrument) i istražujemo kako elektronika proširuje rang vokalnog opsega ili vokabulara zvukova, kako se glas otiskuje iz svog arhetipsko-pevajućeg svojstva ka prejezičkoj, telesnijoj i instinktivnoj afektaciji i “liminalnoj” obradi zadovoljstava i užasa”, najavljuje organizator.

Glasovi vokalistkinja Tijane Stanković, Marije Balubdžić i Olje Nikolić dočaraće plejadu koloritnih apstrakcija i psihoakustičkih oscilacija koje će se u solo i duo varijantama (uz pomoć improvizatorskih glasova Manje Ristić i Marka Miilićevića) prolomiti u simfonijama radikalne buke i zvuka, dok ozvučavaju filmove koji su fokusirani na korupciju ljudskih želja I kompulzivnu pohlepu, u spoju nadrealnih elemenata i mračne društvene satire. Biće predstavljeni radovi animatora : Run Wrake (“Rabbit”), Igor Kovalyev (“Hen, His Wife”), Peter Foldes (“Hunger”).

Nastaviće se i serija SInkro sa drugim izdanjem u kome gostuje italijanski audiovizuelni projekat Craxi Driver/ Rosboc Automaton čiji će performans otvoriti događaj:

“Craxi Driver je u svojoj početnoj fazi manipulisao trakaškom muzikom i audio signalima sa dna bunara korupcije italijanske politike, sledbenika Satane i brutalnih serijskih ubica o kojima se rado priča u večernjim vestima, izazivajući halucinatan meta-komentar na temu društva spektakla i sveta koji pokazuje svoje najružnije lice / divi se najnižim impulsima. Jedno vreme je svirao u punk I hardcore bendovima, kao i sa psihodeličnom supergrupom “La Piramide di Sangue”, da bi uskoro pokrenuo i svoju muzičku i video produkciju “Siamo Solo Noise Records”. Njegovi zvučni kolaži se trenutno bave politikom zvuka i uticajem medija na javnost, a oruđa koje koristi su stare kasete arapske muzike, buka, video fidbek i VHS gličevi, kako bi proizveo audio-vizuelno iskustvo u kojem su depresija, paranoja i „izgubljene budućnosti“ spojene u psihosenzorni vrtlog. Rosboc Automaton je “proceduralno generisana muzika za odstranjene ljude”. “

Ulaz je na donacije za putne troškove muzičara (preporučen iznos od 200 dinara) .